2014. augusztus 1., péntek

AMHÁIN | EGY

Hellohello! Meghoztam az első fejezetet a blogra. Remélem, hogy mindenkinek tetszeni fog, és ha tényleg így lesz, akkor ér pipálni és feliratkozni ^.^
Ölel benneteket: Alera Claire



ajánlott zene: katt




- Hidd el, Alesh, hogy az ég világon semmi sem fog történni. Egyik délután unatkozott, és eszébe jutott az, hogy mi történt vele nyolc teljes éve, kitalálta, hogy ő most bosszút áll. Na és milyen bosszú lesz?  Kétszer fizetned kell a kajáját a büfében? - nevetett fel Brendon.
Brendon Hunter volt az egyetlen ember, akihez akármi bajom volt, mindig fordulhattam. Vele egyetértek mindenben, de ebben most kivételesen nem,bár tudja, hogy addig nem nyugszom, amíg meg nem tudom, mit akar tőlem Hill, és  egyátalán nem úgy nézett ki, mint aki viccel,sőt, pont ellenkezőleg. 
- És mi lenne,ha..? - kérdeztem bizonytalanul, de Brendon azonnal félbeszakított.
- Nem, nem keressük fel. Honnan a bánatból szedjem neked őt elő?
Pár másodpercig tétováztam, majd egyszerűen csak rávágtam a választ:
- Alextől.
Alex Bradman. Ő az, akit a kezdetekben még imádtunk, mára meg már elhisszük róla, hogy egy kanál vízben mindenkit megfojtana. Eleinte még együtt bandáztunk, én, Brendon, Alex és Jessica, aztán pedig hónapok elteltével mindenki megtalálta a saját útját, és így szétoszlott négyes csapatunk. Mint megtudtuk régebbi barátainktól, Bradman mostanára bárki ellen fellázad - ha kap érte elengedő pénzt.
- Alex annyi zsét kérne, hogy az utcára mehetnénk, hogyha vele kerestetjük azt a bánat nőt. - mondta, és hangjából leginkább szánalmat lehetett kivenni.
Biccentettem, majd magamra kaptam királykék kabátomat, és azután az ajtó megfelelő kulcsa után kutattam, miközben Brendon felvonta szemöldökét, majd felállt a barna kanapéról, és ezt követően pedig felvette a bőrdzsekijét, és együtt indultunk neki életünk legnagyobb hibájának.                


********
 Pár perc sem telt az előző incidens óta, már Írország utcáin száguldoztunk. Az eget óriási szürke gomolyfelhők borították, és hideg szél fújt.
Röpke tíz  minutum alatt értünk oda Braybe, Alex lakhelyébe. A háza óriási volt, a szobák pedig tágasak - természetesen érthető, hogy miért. Brendon megnyomta a fehér jelzőt, és vártunk arra, hogy valaki felbukkanjon. 
A csengetésre kettő percre rá nyitott ajtót Bradman. Mindkét karját tetoválások borították, orrában pedig egy piercing volt. Kezében két doboz cigarettával próbálta keresni a kulcsot, és sikerrel  is  járt.






1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Díjat kapsz tőlem! Itt találod: http://diary-of-a-ts.blogspot.hu/p/dijak.html ;))

    VálaszTörlés