2014. augusztus 12., kedd

Díj

Megkaptam életem első díját! Köszönöm  Becca!:)

Szabályok:
1.  Írj magadról 11 dolgot!
2.Válaszolj a 11 kérdésre!
3.Tegyél fel 11 kérdést!
4.Küldd tovább 11 embernek.
5. Írd ki, kitől kaptad.


11. dolog rólam:

1. Imádom az összes csokit és jégkrémet.
2. 2011ben nyitottam az első blogomat.
3. Imádom a kézilabdát.
4. Kedvenc ételem a gofri és a gomba*-*
5. Félig ír vagyok,és imádom azt a nyelvet. (Emiatt van fejezeteknek a  címe írül  megírva.)
6. Imádok szerkeszteni, 2010 óta csinálom ezt. (Bár eléggé béna vagyok, még mindig.)
7. Egyszer szeretném kiadni könyvben az Endless-t.
8. Voltam Spanyolországban, Londonban és Németországban.
9. Sötétszőke hajam van, és zöld szemem. :)
10. Kifogytam. Imádom a Tumblr névre hallgató oldalt.
11. (végre!) Kedvenc sorozatom a Szulejmán.

11 kérdés:
1. Hogy telik a nyarad? Jól, csak ne legyen már vége!:D
2. Tudod-e már, hogy mi szeretnél lenni felnőtt korodban? Mindenképpen az informatika terén gondolkoztam, ezért informatikus, esetleg grafikus.
3. Mi ihlette a blogod? Ezt én is szeretném tudni!:DD Csak úgy jött, én meg gondoltam, leírom, hátha lesz belőle valami.
4. Kedvenc időtöltésed? Imádok írni (milyen meglepő), és természetesen olvasni, és ezzel a kettővel ütöm el az időt.
5. Ha lenne egy szuperképességed, mi lenne az? Nagyon bírnám,ha láthatatlan lennék, vagy tudnék olvasni az emberek gondolataiban.
6. Miért?  Sok hasznom válna belőle. Vagy nem:D
7. Kedvenc színésze(i)d? Meryem Uzerli.
8. Szeretsz olvasni? Igen.:)
9. Miket? Kedvenc könyved? Szinte mindent. Egy különc srác feljegyzései, Párválasztó-sorozat, Vegyészkert-trilógia.
10. Várod már a sulit? Igen, bár annyira nem:D
11. Hány blogod volt? 1.
+1 12. Ha több volt...miért kezdtél bele új blogba? Ihlethiány miatt.:)

Kérdések:
1. Milyen sportokat szeretsz?
2. Melyik a kedvenc csokid?
3. Szerinted fontos, hogy szép legyen a külalak egy blogon?
4. Mi a véleményed a sablonblogokról?
5. Szeretsz olvasni?
6. Ha igen, milyen könyveket szeretsz?
7. Szerinted mitől jó egy blog?
8. Mióta blogolsz?
9. Hány blogos csoportban vagy benne?
10. Szívesen kiadnád a blogodat könyvként?
11.Várod az iskolát?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése